Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2001. – №424 : [69] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001. – № 424 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 367 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 69
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2001Маркетингові концепції в діяльності торгового дому “Жидачівський паперовий комбінат”Титаренко, В. Є.Article2001Маркетингові концепції в діяльності торгового дому “Жидачівський паперовий комбінат”Титаренко, В. Є.
2001Роль маркетингу в підвищенні ефективності системи управління якістю продукціїТимчак, Н. В.Article2001Роль маркетингу в підвищенні ефективності системи управління якістю продукціїТимчак, Н. В.
2001Інвестиційне забезпечення підприємств: маркетингові і логістичні концепціїТаранський, І. П.; Кубів, С. І.; Довба, М. О.Article2001Інвестиційне забезпечення підприємств: маркетингові і логістичні концепціїТаранський, І. П.; Кубів, С. І.; Довба, М. О.
2001Маркетинговий аудит: методологія та організаціяСтернюк, О. Б.Article2001Маркетинговий аудит: методологія та організаціяСтернюк, О. Б.
2001Дослідження зовнішнього маркетингового середовища функціонування готельного комплексуРодь, Ю. С.Article2001Дослідження зовнішнього маркетингового середовища функціонування готельного комплексуРодь, Ю. С.
2001Зміст операційної діяльності і порядок формування операційного прибуткуПеревозова, І. В.Article2001Зміст операційної діяльності і порядок формування операційного прибуткуПеревозова, І. В.
2001Податкові платежі підприємства як ціноутворюючий факторНегрич, І. М.Article2001Податкові платежі підприємства як ціноутворюючий факторНегрич, І. М.
2001Автозаправні комплекси. Концепції і перспективи розвиткуМалех, П. І.Article2001Автозаправні комплекси. Концепції і перспективи розвиткуМалех, П. І.
2001Моніторинг банку даних як засіб підвищення ефективності інформаційного забезпечення маркетингових рішеньМакухіна, Н. О.Article2001Моніторинг банку даних як засіб підвищення ефективності інформаційного забезпечення маркетингових рішеньМакухіна, Н. О.
2001Післяпродажне обслуговування техніки як один з напрямів логістичного ланцюгаКульневич, Є. В.; Третякова, Л. І.; Верста, Ю. О.Article2001Післяпродажне обслуговування техніки як один з напрямів логістичного ланцюгаКульневич, Є. В.; Третякова, Л. І.; Верста, Ю. О.
2001Роль і значення маркетингової стратегії в системі стратегічного планування фірмиКуденко, Н. В.-2001Роль і значення маркетингової стратегії в системі стратегічного планування фірмиКуденко, Н. В.
2001Розробка короткотермінового прогнозу обсягів продажу продукції (на прикладі малого підприємства роздрібної торгівлі)Кондрат, І. Ю.Article2001Розробка короткотермінового прогнозу обсягів продажу продукції (на прикладі малого підприємства роздрібної торгівлі)Кондрат, І. Ю.
2001Логістичні аспекти системи формування доходів та витрат неприбуткових організаційКолісник, М. В.Article2001Логістичні аспекти системи формування доходів та витрат неприбуткових організаційКолісник, М. В.
2001Загальнодержавне та виробниче регулювання витрат діяльності підприємствКміть, В. М.Article2001Загальнодержавне та виробниче регулювання витрат діяльності підприємствКміть, В. М.
2001Аналіз сучасного стану ринку рекламних послуг в УкраїніКісіль, Т. Ю.Article2001Аналіз сучасного стану ринку рекламних послуг в УкраїніКісіль, Т. Ю.
2001Оцінка споживчих властивостей легкових автомобілів за допомогою дорожніх випробуваньКищун, В. А.Article2001Оцінка споживчих властивостей легкових автомобілів за допомогою дорожніх випробуваньКищун, В. А.
2001Підвищення ефективності системи збору інформації про конкурентівІванишин, Л. Р.; Чучмарьова, С. Й.; Акіншина, О. В.Article2001Підвищення ефективності системи збору інформації про конкурентівІванишин, Л. Р.; Чучмарьова, С. Й.; Акіншина, О. В.
2001Інвестиції в електронну комерцію як складову частину маркетингової стратегії підприємстваЖуравльова, Ї. В.; Огурцов, В. В.Article2001Інвестиції в електронну комерцію як складову частину маркетингової стратегії підприємстваЖуравльова, Ї. В.; Огурцов, В. В.
2001Ринкові трансформації системи ціноутворення на послуги з охорони господарських об’єктівЖивко, З. Б.Article2001Ринкові трансформації системи ціноутворення на послуги з охорони господарських об’єктівЖивко, З. Б.
2001Термінологічні аспекти маркетингової концепції марочного товаруДіброва, Т. Г.Article2001Термінологічні аспекти маркетингової концепції марочного товаруДіброва, Т. Г.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 69