Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35174
Title: Маркетингові концепції в діяльності торгового дому “Жидачівський паперовий комбінат”
Authors: Титаренко, В. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Титаренко В. Є. Маркетингові концепції в діяльності торгового дому “Жидачівський паперовий комбінат” / В. Є. Титаренко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 254–261. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: На прикладі підприємства паперової галузі показані можливості щодо виріення проблем під час формування паперового ринку України. В своїй діяльності паперовий комбінат використовує не тільки основні принципи маркетингу, але й останні його досягнення. On an example of the enterprise of paper branch the opportunities under the decision of problems are shown during formation of the paper market of Ukraine. In the activity the paper combine uses not only main principles of marketing but also his last achievement.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35174
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48_254-261.pdf169.68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.