Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35156
Title: Інвестиції в електронну комерцію як складову частину маркетингової стратегії підприємства
Authors: Журавльова, Ї. В.
Огурцов, В. В.
Bibliographic description (Ukraine): Журавльова Ї. В. Інвестиції в електронну комерцію як складову частину маркетингової стратегії підприємства / Ї. В. Журавльова, В. В. Огурцов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 153–157.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Представлено проблеми впровадження електронних бізнес-технологій. Розглядаються основні форми, етапи електронних коммунікацій. Показано механізм відбору форми виходу підприємств у сферу електронного бізнесу та оцінку ефективності інвестицій в електронну комерцію. This article is devoted to electronic communications and investments in electronic commerce. In the article the problems of introduction of electronic business-processes are represented. The main forms, stages of the electronic communications are considered. The mechanism of choice of the form of the electronic communications and efficiency of the investments in е-соттегсе is indicated.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35156
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31_153-157.pdf136.22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.