Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35166
Title: Моніторинг банку даних як засіб підвищення ефективності інформаційного забезпечення маркетингових рішень
Authors: Макухіна, Н. О.
Bibliographic description (Ukraine): Макухіна Н. О. Моніторинг банку даних як засіб підвищення ефективності інформаційного забезпечення маркетингових рішень / Н. О. Макухіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 211–215.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто актуальні проблеми створення банку даних у контексті інформаційної логістики в маркетинговій діяльності підприємства. Сформовано висновки за результатами досліджень потоків інформації виробничо-торговельного підприємства. The urgent problems of creation of a databank in a context to information system of marketing activity of the plant are considered. The conclusions after results of investigation of system of the information of the trade plant are formulated.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35166
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40_211-215.pdf152.29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.