Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35171
Title: Маркетинговий аудит: методологія та організація
Authors: Стернюк, О. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Стернюк О. Б. Маркетинговий аудит: методологія та організація / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 238–243. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Наведено основні засади проведення маркетингового аудиту підприємства. Розглянуто напрямки досліджень та етапи організації процесу маркетингового аудиту. The object of the present paper concerns the usage of marketing audit. The main research parameters and organization stages are described in this paper.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35171
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45_238-243.pdf123.08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.