Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35173
Title: Роль маркетингу в підвищенні ефективності системи управління якістю продукції
Authors: Тимчак, Н. В.
Bibliographic description (Ukraine): Тимчак Н. В. Роль маркетингу в підвищенні ефективності системи управління якістю продукції / Н. В. Тимчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 250–253. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто роль та значення маркетингу в підвищенні ефективності функціонування системи управління якістю продукції, що орієнтується на випуск конкурентоспроможних виробів. Artikle the role and value of marketing in rise of efficiency of operation of a management system of quality of production is considered which is oriented on the release of competitive items.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35173
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47_250-253.pdf117.73 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.