Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35170
Title: Дослідження зовнішнього маркетингового середовища функціонування готельного комплексу
Authors: Родь, Ю. С.
Bibliographic description (Ukraine): Родь Ю. С. Дослідження зовнішнього маркетингового середовища функціонування готельного комплексу / Ю.С. Родь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 232–237. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Охарактеризовано механізм розв’язання окремих питань готельного комплексу, головною метою якого є надання споживачам послуг високої якості обслуговування, підвищення своєї конкурентоспроможності, прагнення до утвердження позитивного іміджу на ринку послуг. Висвітлено проблеми сертифікації і ліцензування готельного господарства, проблеми інвестування малих підприємств. This article which is devoted to considering some questions of hotel complexes. The main aim is providing cunsomers with quality service, aspiration for producing positive tendency at the market functioning. It is described hotel complexes licensing and certification, legal basis and their deficiency, the conditions of competition at the market, some problems of investments in small business enterprises.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35170
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44_232-237.pdf116.74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.