Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2013. – №762 : [43] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 762 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 272 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 43
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2013The use of the concept of archetypes in building an international brand of ladies' lingerieFurtak, R.Article2013The use of the concept of archetypes in building an international brand of ladies' lingerieFurtak, R.
2013International research of european market of young e-consumers (methodological dilemmas)Jaciow, М.Article2013International research of european market of young e-consumers (methodological dilemmas)Jaciow, М.
2013Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumersSzajt, М.Article2013Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumersSzajt, М.
2013The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprisesStanislavski, R.Article2013The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprisesStanislavski, R.
2013Evaluation of customer service in the supply chain of food productsYakymyshyn, L. Y.; Chtej, N. І.Article2013Evaluation of customer service in the supply chain of food productsYakymyshyn, L. Y.; Chtej, N. І.
2013Development of logistics in Ukraine: environmental dimensionChornopyska, N. V.Article2013Development of logistics in Ukraine: environmental dimensionChornopyska, N. V.
2013CSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in PolandHowaniec, H. B.Article2013CSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in PolandHowaniec, H. B.
2013Private label on food market in PolandUrbanska, J.Article2013Private label on food market in PolandUrbanska, J.
2013Marketing in the primary production sectorTomczak-Wozniak, E.Article2013Marketing in the primary production sectorTomczak-Wozniak, E.
2013Marketing risks: essence and place in structure of ukrainian enterpises risk-profileStarostina, А. О.; Kravchenko, V. А.Article2013Marketing risks: essence and place in structure of ukrainian enterpises risk-profileStarostina, А. О.; Kravchenko, V. А.
2013Personal consumption in Poland in global crisis conditionsSobczyk, G.Article2013Personal consumption in Poland in global crisis conditionsSobczyk, G.
2013Influence of internationalization on consumer еxclusion from the financial services marketSmyczek, S.Article2013Influence of internationalization on consumer еxclusion from the financial services marketSmyczek, S.
2013Key environmental factors and strategic choices of enterprises in PolandSliwinska, К.; Folga, R.Article2013Key environmental factors and strategic choices of enterprises in PolandSliwinska, К.; Folga, R.
2013Perspectives of innovation development of Ukrainian industrial branches in economy internationalisation processReshetilova, Т.Article2013Perspectives of innovation development of Ukrainian industrial branches in economy internationalisation processReshetilova, Т.
2013The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germanyde Pourbaix, P.; Chmielewski, К.Article2013The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germanyde Pourbaix, P.; Chmielewski, К.
2013Polish service enterprises in an international market: marketing perspectivePluta-Olearnik, М.Article2013Polish service enterprises in an international market: marketing perspectivePluta-Olearnik, М.
2013Generic types of competitive strategies in the polish retail industryPilarczyk, B.; Stefanska, М.Article2013Generic types of competitive strategies in the polish retail industryPilarczyk, B.; Stefanska, М.
2013Behaviors of individuals in the process of internationalism of the insurance market in PolandNowotarska-Romaniak, B.; Ogrodnik, H.Article2013Behaviors of individuals in the process of internationalism of the insurance market in PolandNowotarska-Romaniak, B.; Ogrodnik, H.
2013Advertising in the process of internationalisation of enterprises – towards standardisation or individualisationNowacki, R.Article2013Advertising in the process of internationalisation of enterprises – towards standardisation or individualisationNowacki, R.
2013Consumers information activity on the polish food market vs. integration of Poland into the european unionNestorowicz, R.Article2013Consumers information activity on the polish food market vs. integration of Poland into the european unionNestorowicz, R.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 43