Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23722
Title: Key environmental factors and strategic choices of enterprises in Poland
Other Titles: Основні екологічні чинники та стратегічний вибір підприємств у Польщі
Authors: Sliwinska, К.
Folga, R.
Bibliographic description (Ukraine): Sliwinska К. Key environmental factors and strategic choices of enterprises in Poland / К. Sliwinska, R. Folga // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 180–186. – Bibliography: 14 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: marketing
environment
strategic choices
conditions
маркетинг
середовище
стратегічний вибір
умови
Abstract: In a market economy conditions resulting from the environment of Polish companies provide the framework and limits of their functioning. The rapidly evolving conditions, and evolving markets cause that companies undertake various adaptation measures in order to survive, cope with competition, to take the opportunities for development. В умовах ринкової економіки через навколишнє середовище польські компанії обмежують своє функціонування. Умови, що швидко змінюються, та ринки, що розвиваються, змушують компанії вживати різноманітних заходів з метою виживання, щоб впоратися з конкуренцією та скористатися можливостями для розвитку.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23722
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29-180-186.pdf233.32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.