Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23882
Title: The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprises
Other Titles: Роль маркетингових інновацій у малих і середніх підприємствах
Authors: Stanislavski, R.
Bibliographic description (Ukraine): Stanislavski R. The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprises / R. Stanislavski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 199–204. – Bibliography: 23 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: innovation
marketing innovation
small and medium-sized enterprises
the competitiveness of enterprises
інновації
маркетинг інновацій
малі та середні підприємства
конкурентоспроможність підприємств
Abstract: Innovations play a major role in the development of enterprises. According to the generally accepted division innovations are divided into: product, process, organizational and marketing innovations. The most popular among small and medium-sized enterprises are product innovations. Marketing innovation are taken less frequently, due to their derivative nature with respect to other types of innovation. Інновації відіграють важливу роль у розвитку підприємства. Згідно з загальноприйнятим поділом виділяють такі інновації: продуктові, процесні, організаційні та маркетингові. Найпопулярніші серед малих і середніх підприємств є продуктові інновації. Маркетинг інновацій висвітлюється через їх похідний характер по відношенню до інших видів інновацій.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23882
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32-199-204.pdf210.95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.