Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23720
Title: The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany
Other Titles: Роль соціальних мереж на ринку молодих споживачів (приклад Польщі та Німеччини)
Authors: de Pourbaix, P.
Chmielewski, К.
Bibliographic description (Ukraine): De Pourbaix P. The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany / P. de Pourbaix, К. Chmielewski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 165–173. – Bibliography: 25 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: Internet
social media
young consumers
Інтернет
соціальні мережі
молоді споживачі
Abstract: This text aims to present the general characteristics of the Internet and social media in Poland and Germany, taking into account the group of young consumers. Background to this observation are the characteristic of young consumers, in particular their role in the market. The purpose of the authors is also to show the role played by the Internet and social media in the market of young consumers. Представлено загальну характеристику Інтернету та соціальних мереж у Польщі та Німеччині з урахуванням групи молодих споживачів. Вихідними даними для цього дослідження є особливості молодих споживачів, зокрема їх роль на ринку. Показана роль Інтернету та соціальних мереж на ринку молодих споживачів.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23720
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27-165-173.pdf460.29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.