Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2013. – №762 : [43] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 762 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 272 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 43
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2013Competitiveness of small grocery stores in poland during the economic slowdownLipowski, М.; Angowski, М.Article2013Competitiveness of small grocery stores in poland during the economic slowdownLipowski, М.; Angowski, М.
2013Logistic approaches to service of key customers in the purchasing process of individual order productsNakonechna, Т. V.; Hryniv, N. Т.Article2013Logistic approaches to service of key customers in the purchasing process of individual order productsNakonechna, Т. V.; Hryniv, N. Т.
2013The management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipalityMroz-Gorgon, B.Article2013The management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipalityMroz-Gorgon, B.
2013International marketing strategiesMichalski, E.Article2013International marketing strategiesMichalski, E.
2013Possibilities and forms internationalisation of business servicesMajchrzak, М.; Niedzielski, P.Article2013Possibilities and forms internationalisation of business servicesMajchrzak, М.; Niedzielski, P.
2013Preconditions and prospects of gas energy hub development in Ukraine towards european integrationLyulchak, Z.Article2013Preconditions and prospects of gas energy hub development in Ukraine towards european integrationLyulchak, Z.
2013Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector developmentKowalik, J.Article2013Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector developmentKowalik, J.
2013Logistic assets and the consequences of their practical useKrykavskyy, Ye.; Pokhylchenko, О.Article2013Logistic assets and the consequences of their practical useKrykavskyy, Ye.; Pokhylchenko, О.
2013Logistic infrastructure in ukraine: numbers and realityKaryy, О.Article2013Logistic infrastructure in ukraine: numbers and realityKaryy, О.
2013The importance of swiss grants for creation of the carpathian euroregion marketingGreta, М.; Otto, J.Article2013The importance of swiss grants for creation of the carpathian euroregion marketingGreta, М.; Otto, J.
2013Information grounds of business negotiations in international marketsGregor, B.; Kalinska-Kula, М.Article2013Information grounds of business negotiations in international marketsGregor, B.; Kalinska-Kula, М.
2013Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumersJerzyk, Е.Article2013Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumersJerzyk, Е.
2013Marketing activities on the energy market in the european unionZawada, М.Article2013Marketing activities on the energy market in the european unionZawada, М.
2013The supply chain and the added value formation on the basis of customer-centric approachGirna, О.; Hlynsky, N.Article2013The supply chain and the added value formation on the basis of customer-centric approachGirna, О.; Hlynsky, N.
2013Young consumers` behaviours from selected European countries on market of e-servicesWolny, R.Article2013Young consumers` behaviours from selected European countries on market of e-servicesWolny, R.
2013Responding to price changes in the context of growing international competitionBondos, І.Article2013Responding to price changes in the context of growing international competitionBondos, І.
2013User-generated content – an opportunity or a threat in terms of building brand imageGasinska, М.; Gregor, B.Article2013User-generated content – an opportunity or a threat in terms of building brand imageGasinska, М.; Gregor, B.
2013Cooperation of commercial chains with suppliers in the context of csr conceptBilinska-Reformat, К.; Stefanska, М.Article2013Cooperation of commercial chains with suppliers in the context of csr conceptBilinska-Reformat, К.; Stefanska, М.
2013Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects)Bajdak, А.; Janeczek, U.Article2013Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects)Bajdak, А.; Janeczek, U.
2013Role of marketing in intermodal transportAntonowicz, М.Article2013Role of marketing in intermodal transportAntonowicz, М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 43