Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2003. – №469 : [97] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 97
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2003Маркетинг в дидактиці вищих шкілКендзьор, З.Article2003Маркетинг в дидактиці вищих шкілКендзьор, З.
2003Методика розрахунку логістичних витратКарий, О. І.Article2003Методика розрахунку логістичних витратКарий, О. І.
2003Логіка дослідження зарубіжних ринківКаніщенко, О. Л.Article2003Логіка дослідження зарубіжних ринківКаніщенко, О. Л.
2003Маркетинг разработки новых банковских продуктовЗаец, Н. А.; Кобзарь, Н. С.; Захарченко, О. В.Article2003Маркетинг разработки новых банковских продуктовЗаец, Н. А.; Кобзарь, Н. С.; Захарченко, О. В.
2003Логістичні концепції: регіональний вимірДовба, М. О.Article2003Логістичні концепції: регіональний вимірДовба, М. О.
2003Мотивація та стимулювання персоналу в концепції логістикиГуменюк, В. Я.; Мазур, Н. О.Article2003Мотивація та стимулювання персоналу в концепції логістикиГуменюк, В. Я.; Мазур, Н. О.
2003Глобальные интеграционные процессы и экономическая безопасность государстваГриневская, С. Н.Article2003Глобальные интеграционные процессы и экономическая безопасность государстваГриневская, С. Н.
2003Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємстваГордієнко, Л. Ю.Article2003Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємстваГордієнко, Л. Ю.
2003Формування асортиментної політики щодо керамічної плитки на українському ринкуГоловань, О. О.Article2003Формування асортиментної політики щодо керамічної плитки на українському ринкуГоловань, О. О.
2003Деякі особливості підприємництва в малих підприємствах України і Польщі (порівняльний аналіз)Герасимчук, H. A.Article2003Деякі особливості підприємництва в малих підприємствах України і Польщі (порівняльний аналіз)Герасимчук, H. A.
2003Методологія формування товарної політики на підприємствах взуттєвої галузіГаркавенко, С. С.Article2003Методологія формування товарної політики на підприємствах взуттєвої галузіГаркавенко, С. С.
2003Інтеграція рішень у сфері товарної та дистрибуційної політикиГаврись, Я.Article2003Інтеграція рішень у сфері товарної та дистрибуційної політикиГаврись, Я.
2003Використання принципів логістики в управлінні економічними процесами підприємствБобровська, О. Ю.Article2003Використання принципів логістики в управлінні економічними процесами підприємствБобровська, О. Ю.
2003Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витратЩур, О. М.; Копець, Г. Р.Article2003Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витратЩур, О. М.; Копець, Г. Р.
2003Проблеми та особливості реалізації ринкових стратегій підприємств шляхом злиття та поглинанняШуляр, Р. В.; Шуляр, Н. В.Article2003Проблеми та особливості реалізації ринкових стратегій підприємств шляхом злиття та поглинанняШуляр, Р. В.; Шуляр, Н. В.
2003Фактори конкурентоспроможності підприємств целюлозно-паперової галузі (на прикладі торгового дому “Жидачівський паперовий комбінат”)Титаренко, В. С.Article2003Фактори конкурентоспроможності підприємств целюлозно-паперової галузі (на прикладі торгового дому “Жидачівський паперовий комбінат”)Титаренко, В. С.
2003Єврологістика: український векторСмирнов, І. Г.Article2003Єврологістика: український векторСмирнов, І. Г.
2003Сутність формування ринку державних закупівель в Україні та його кадрове забезпеченняСмиричинський, В. В.Article2003Сутність формування ринку державних закупівель в Україні та його кадрове забезпеченняСмиричинський, В. В.
2003Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)Смерічевський, С. Ф.Article2003Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)Смерічевський, С. Ф.
2003Суть, функції та класифікації реклами в УкраїніСива, Т. В.; Вербицька, Т. П.Article2003Суть, функції та класифікації реклами в УкраїніСива, Т. В.; Вербицька, Т. П.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 97