Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38680
Title: Суть, функції та класифікації реклами в Україні
Authors: Сива, Т. В.
Вербицька, Т. П.
Bibliographic description (Ukraine): Сива Т. В. Суть, функції та класифікації реклами в Україні / Т. В. Сива, Т. П. Вербицька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 298–303. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Досліджено суть реклами, висвітлено різноманітні підходи до її тлумачення. розглянуто сучасні цілі, завдання, а також функції реклами. Подано авторську класифікацію реклами. The essence of the advertisement is studied, the different ways to its interpretation are expressed, the modern aims, tasks, functions at the advertisement are considered in this article. The author’s classification of the advertisement is given.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38680
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58_298-303.pdf125.7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.