Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38692
Title: Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства
Authors: Гордієнко, Л. Ю.
Bibliographic description (Ukraine): Гордієнко Л. Ю. Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства / Л. Ю. Гордієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 368–374. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто проблему перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства на основі побудови системи раннього попередження. The problem of transformation of marketing processes in conditions of transformation of the enterprise is considered on the basis by construction of the early warning and control system.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38692
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
70_368-374.pdf185.69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.