Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38696
Title: Маркетинг разработки новых банковских продуктов
Authors: Заец, Н. А.
Кобзарь, Н. С.
Захарченко, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Заец Н. А. Маркетинг разработки новых банковских продуктов / Н. А. Заец, Н. С. Кобзарь, О. В. Захарченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 392–397.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розкрито сутність і значення маркетингового планування у розробленні нових банківських продуктів. Наведено інструменти маркетингового впливу на стан банківських продуктів. Dealing with the meaning and essence of marketing planning of сultivate news bank-products. Presented instruments marketing of influence on condition bank- products.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38696
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
74_392-397.pdf151.2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.