Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38689
Title: Методологія формування товарної політики на підприємствах взуттєвої галузі
Authors: Гаркавенко, С. С.
Bibliographic description (Ukraine): Гаркавенко С. С. Методологія формування товарної політики на підприємствах взуттєвої галузі / С. С. Гаркавенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 350–354. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Викладено основні аспекти методології управління товарною політикою на підприємствах взуттєвої галузі. At the article the main aspects of methodical approach to product policy management at the footwear firm are ехроипгіегі.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38689
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67_350-354.pdf154.64 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.