Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38686
Title: Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат
Authors: Щур, О. М.
Копець, Г. Р.
Bibliographic description (Ukraine): Щур О. М. Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат / О. М. Щур, Г. Р. Копець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 333–337. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто можливі шляхи удосконалення методики оцінки ефективності маркетингових витрат. Аналізуються відомі у теорії та практиці маркетингу підходи до оцінки ефективності затрат на здійснення маркетингових заходів. The possible ways of improvement of a technique of an estimation of efficiency of marketing expenses are considered. The approaches to an estimation of efficiency of expenses on realization of marketing measures are analyzed known in the theory and practice of marketing.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38686
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64_333-337.pdf163.27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.