Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23697
Title: Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development
Other Titles: Маркетингові стратегії на вибраних польських цементних заводах на фоні розвитку будівельного сектору
Authors: Kowalik, J.
Bibliographic description (Ukraine): Kowalik J. Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development / J. Kowalik // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 79–86. – Bibliography: 13 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: construction sector
marketing strategies
cement factories in Poland
будівельний сектор
маркетингові стратегії
цементні заводи у Польщі
Abstract: The construction sector is a very important branch of economy, substantially influencing its development. In the recent years one can observe a high dynamism of this sector's development in Poland, determined mainly by infrastructure development connected with organizing Euro 2012, as well as construction projects realized by local governments and financed by the European Union. The article presents the analysis of the cement trade in Poland accompanied by the changes occurring in the construction sector. The paper also discusses marketing strategies realized for several years by chosen cement factories operating on Polish market. Будівельний сектор є важливою галуззю економіки, яка істотно впливає на її розвиток. В останні роки спостерігається висока динаміка розвитку цього сектору в Польщі, що переважно визначається розвитком інфраструктури, пов'язаним із організацією Євро-2012, а також будівельними проектами, що реалізуються органами місцевого самоврядування і фінансуються Європейським Союзом. Проаналізована торгівля цементом у Польщі, що супроводжується змінами, які відбуваються у будівельному секторі. Обговорюються маркетингові стратегії, реалізовані протягом кількох років на різних цементних заводах, що функціонують на польському ринку.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23697
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-79-86.pdf263.5 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.