Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23704
Title: The management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipality
Other Titles: Управління закладами культури та їхнім іміджем на основі установ органів місцевого самоврядування Вроцлава
Authors: Mroz-Gorgon, B.
Bibliographic description (Ukraine): Mroz-Gorgon B. The management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipality / B. Mroz-Gorgon // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 123–127. – Bibliography: 10 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: management
image
promotion
cultural institutions
управління
імідж
просування
культурні інституції
Abstract: The essence of the problem in the present market environment is the adjustment of the cultural institution’s offer to modern culture audience – their requirements and tastes. In order to fulfil the difficult task of managing such institutions, the leaders need to constantly follow the missions of these institutions and – at the same time – manage them in a “marketoriented” way and consciously create their image. One of the responses to the present culture consumers’ trends in experiential marketing. Суть проблеми в реальних ринкових умовах полягає у коригуванні пропозиції культурних закладів відповідно до сучасної культурної аудиторії – їхніх вимог і смаків. Для того, щоб виконати важке завдання управління такими установами, лідери повинні постійно стежити за місіями цих установ і управляти ними «ринковим» методом, свідомо створюючи свій імідж. Одна з відповідей на тенденції нинішніх споживачів культури полягає в емпіричному маркетингу.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23704
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20-123-127.pdf215.2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.