Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23666
Title: Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers
Other Titles: Ретромаркетинг – ностальгія за минулим. Джерела успіху ретромаркетингу у сегменті старших споживачів
Authors: Jerzyk, Е.
Bibliographic description (Ukraine): Jerzyk Е. Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers / E. Jerzyk // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 62–66. – Bibliography: 18 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: retromarketing
older consumer
reminiscences
nostalgia
ретромаркетинг
старші споживачі
спогади
ностальгія
Abstract: The paper presents the role of reminiscences and nostalgia of older consumers’ behaviors and it indicates the importance of a critical period of consumers’ preferences stabilization to the effectiveness of retromarketing. Представлена роль спогадів і ностальгії у поведінці старших споживачів і визначена важливість критичного періоду стабілізації споживчих вподобань для ефективності ретромаркетингу.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23666
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11-62-66.pdf200.64 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.