Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2003. – №472 : [100] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 100
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2003Методи та інструменти під час визначення конкурентоспроможності підприємствВисочин, В. В.Article2003Методи та інструменти під час визначення конкурентоспроможності підприємствВисочин, В. В.
2003Методи управління капіталом на ринку цінних паперівВисоцький, І. Б.; Хтей, Н. І.Article2003Методи управління капіталом на ринку цінних паперівВисоцький, І. Б.; Хтей, Н. І.
2003Вдосконалення біржового ринку України на основі маркетингових підходівАндрушко, М. І.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.Article2003Вдосконалення біржового ринку України на основі маркетингових підходівАндрушко, М. І.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.
2003Використання мережі Іnternet у маркетинговій і логістичній діяльності фірмиАмелін, Б. В.Article2003Використання мережі Іnternet у маркетинговій і логістичній діяльності фірмиАмелін, Б. В.
2003Психологічні передумови інвестиційних рішеньТріппнер, П.; Турайчик, Я.Article2003Психологічні передумови інвестиційних рішеньТріппнер, П.; Турайчик, Я.
2003Модель контролю рекламної кампаніїСоловйова, Н. Г.Article2003Модель контролю рекламної кампаніїСоловйова, Н. Г.
2003К вопросу о соотношении маркетинга и логистикиСкоробогатова, Т. Н.Article2003К вопросу о соотношении маркетинга и логистикиСкоробогатова, Т. Н.
2003Поведінка споживачів: еволюція значущості досліджень, напрямиСкибінський, С. В.; Орел, Л. М.; Ревко, Н. І.Article2003Поведінка споживачів: еволюція значущості досліджень, напрямиСкибінський, С. В.; Орел, Л. М.; Ревко, Н. І.
2003Регіональні ринки праці в умовах маркетингово-логістичних концепцій управлінняСадова, У. Я.Article2003Регіональні ринки праці в умовах маркетингово-логістичних концепцій управлінняСадова, У. Я.
2003Прогнозування попиту на засоби виробництва за допомогою методу PATTERNПрусек, А.Article2003Прогнозування попиту на засоби виробництва за допомогою методу PATTERNПрусек, А.
2003Методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікаційПримак, Т. О.Article2003Методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікаційПримак, Т. О.
2003Потоки грошових коштів як об’єкт логістикиПодлужна, Н. О.Article2003Потоки грошових коштів як об’єкт логістикиПодлужна, Н. О.
2003Прискорення збіжності ітераційних методів для систем лінійних алгебраїчних рівнянь за допомогою багатократного агрегативно- ітеративного алгоритмуПетрович, Р. Й.Article2003Прискорення збіжності ітераційних методів для систем лінійних алгебраїчних рівнянь за допомогою багатократного агрегативно- ітеративного алгоритмуПетрович, Р. Й.
2003Місце збуту в системі маркетингових інструментівОгерчук, Ю. В.Article2003Місце збуту в системі маркетингових інструментівОгерчук, Ю. В.
2003Деякі аспекти розвитку теорії і практики маркетингу в УкраїніМороз, Л. А.Article2003Деякі аспекти розвитку теорії і практики маркетингу в УкраїніМороз, Л. А.
2003Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингуМних, О. Б.; Антоненко, О. М.; Недіна, О. І.Article2003Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингуМних, О. Б.; Антоненко, О. М.; Недіна, О. І.
2003Особенности формирования структурно-логической схемы организации комплексного маркетингового исследования рынка металлопродукцииМатвийчук, В. І.Article2003Особенности формирования структурно-логической схемы организации комплексного маркетингового исследования рынка металлопродукцииМатвийчук, В. І.
2003Концепція управління інтегрованими ланцюгами поставок: теорія і практикаМамчин, P. O.; Кузяк, В. В.; Куницька, І. О.Article2003Концепція управління інтегрованими ланцюгами поставок: теорія і практикаМамчин, P. O.; Кузяк, В. В.; Куницька, І. О.
2003Маркетингове інформаційне забезпечення управління стосунками з клієнтамиЛіс, М.Article2003Маркетингове інформаційне забезпечення управління стосунками з клієнтамиЛіс, М.
2003Роль стратегічного маркетингу у формуванні експортного потенціалу регіонуКутідзе, Л. С.Article2003Роль стратегічного маркетингу у формуванні експортного потенціалу регіонуКутідзе, Л. С.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 100