Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38990
Title: Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу
Authors: Мних, О. Б.
Антоненко, О. М.
Недіна, О. І.
Bibliographic description (Ukraine): Мних О. Б. Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу / О. Б. Мних, О. М. Антоненко, О. І. Недіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 128–137. – Бібліографія: 15 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Відображені ключові проблеми розвитку євроринків в конкурентному середовищі. Дається розгорнута характеристика різних типів маркетингових стратегій діяльності фірм в європейському економічному просторі. The key problems of development of euromarkets in competitive environment are reflected the article. The developed characteristic of different types of marketing strategy of activity of firms in the European economic space is given.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38990
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24_128-137.pdf215.28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.