Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38977
Title: Роль стратегічного маркетингу у формуванні експортного потенціалу регіону
Authors: Кутідзе, Л. С.
Bibliographic description (Ukraine): Кутідзе Л. С. Роль стратегічного маркетингу у формуванні експортного потенціалу регіону / Л. С. Кутідзе // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 103–108. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: На експортний потенціал регіону впливає не тільки стан і склад економічних ресурсів, тобто можливості пропозиції, але й структура і обсяги попиту на відповідних ринках. Для підвищення конкурентоспроможності підприємств необхідно застосування стратегічного маркетингу на регіональному рівні. The export potential is influenced not only by the current state and structure of the economic resources, i.e. supply possibilities, but by the structure and volumes of demand on the correspondent markets. It is necessary to apply strategic marketing on the national level for the increasing of the enterprises competitiveness.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38977
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20_103-108.pdf168.94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.