Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2003. – №472 : [100] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 100
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2003Логістичний підхід до управління транспортуваннямКузьо, Н. Є.Article2003Логістичний підхід до управління транспортуваннямКузьо, Н. Є.
2003Маркетинг корпораційКузьмін, О. Є.; Мукан, О. В.Article2003Маркетинг корпораційКузьмін, О. Є.; Мукан, О. В.
2003Підвищення ефективності просування продукції підприємства на ринокКрет, І. 3.; Бичковська, О. В.Article2003Підвищення ефективності просування продукції підприємства на ринокКрет, І. 3.; Бичковська, О. В.
2003Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженняхКовалік, Л.Article2003Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженняхКовалік, Л.
2003Маркетингові дослідження як основа системи маркетингуКилипенко, Н. Є.Article2003Маркетингові дослідження як основа системи маркетингуКилипенко, Н. Є.
2003Теоретичні аспекти маркетингового управлінняКалиниченко, М. П.Article2003Теоретичні аспекти маркетингового управлінняКалиниченко, М. П.
2003Систематизація заходів для посилення конкурентних позицій підприємств у ринкових умовахЗозульов, О. В.Article2003Систематизація заходів для посилення конкурентних позицій підприємств у ринкових умовахЗозульов, О. В.
2003Бенчмаркінг світового ринку поштових послугСердечна, Л. В.Article2003Бенчмаркінг світового ринку поштових послугСердечна, Л. В.
2003Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємстваЗарівняк, І. І.Article2003Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємстваЗарівняк, І. І.
2003Використання принципів позиціонування при проведенні стратегічного аналізу ринку продукції промислового призначенняДенисов, О. Є.Article2003Використання принципів позиціонування при проведенні стратегічного аналізу ринку продукції промислового призначенняДенисов, О. Є.
2003Маркетингові стратегії з позицій антикризового управлінняГук, О. В.Article2003Маркетингові стратегії з позицій антикризового управлінняГук, О. В.
2003Вплив макросередовища маркетингу на залучення зовнішніх фінансових потоківГерасименко, С. І.Article2003Вплив макросередовища маркетингу на залучення зовнішніх фінансових потоківГерасименко, С. І.
2003Місце стратегічного планування у формуванні економічного потенціалу містаГайванович, Н. В.Article2003Місце стратегічного планування у формуванні економічного потенціалу містаГайванович, Н. В.
2003Маркетинговий аналіз спільних рис і відмінностей ринків ветеринарних препаратів та лікарських засобів гуманної медициниГаврилюк, О. Г.Article2003Маркетинговий аналіз спільних рис і відмінностей ринків ветеринарних препаратів та лікарських засобів гуманної медициниГаврилюк, О. Г.
2003Комплексні маркетингові дослідження товарів наукомісткої галузі (на прикладі радіоелектронної апаратури)Войтко, С. В.Article2003Комплексні маркетингові дослідження товарів наукомісткої галузі (на прикладі радіоелектронної апаратури)Войтко, С. В.
2003Ефект “бичачого батога” в ланцюзі поставокВаселевський, М.Article2003Ефект “бичачого батога” в ланцюзі поставокВаселевський, М.
2003Маркетинг та екологія: концепція взаємодіїБуняк, Н. М.Article2003Маркетинг та екологія: концепція взаємодіїБуняк, Н. М.
2003Комунікація самоврядування з громадськістю і маркетингБаран, Д.Article2003Комунікація самоврядування з громадськістю і маркетингБаран, Д.
2003Зміст до Вісника "Логістика" № 472-Other2003Зміст до Вісника "Логістика" № 472-
2003Титульний аркуш до «Логістика» № 472-Other2003Титульний аркуш до «Логістика» № 472-
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 100