Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38989
Title: Особенности формирования структурно-логической схемы организации комплексного маркетингового исследования рынка металлопродукции
Authors: Матвийчук, В. І.
Bibliographic description (Ukraine): Матвийчук В. І. Особенности формирования структурно-логической схемы организации комплексного маркетингового исследования рынка металлопродукции / В. І. Матвийчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 121–128. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Наведено схему проведення комплексного дослідження ринку продукції чорної металургії. Проаналізовано особливості маркетингових досліджень на цьому ринку. The scheme of the complex market research of metallurgy products is given. The peculiarities of the market research on this market are analyzed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38989
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23_121-128.pdf163.3 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.