Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2007. – №580 : [80] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – № 580 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 527 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 80
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2007Маркетингові дослідження залізничних перевезень як передумова ефективного менеджментуКопитко, В. І.Article2007Маркетингові дослідження залізничних перевезень як передумова ефективного менеджментуКопитко, В. І.
2007Аналіз вартісних показників сучасних вітчизняних автобусів з ресорними підвіскамиКерницька, М. І.Article2007Аналіз вартісних показників сучасних вітчизняних автобусів з ресорними підвіскамиКерницька, М. І.
2007Управління запасами у системі логістичного менеджменту підприємства (на прикладі ват “Вінницький олійножировий комбінат”)Качуровський, В. Є.; Чайковська, В. П.Article2007Управління запасами у системі логістичного менеджменту підприємства (на прикладі ват “Вінницький олійножировий комбінат”)Качуровський, В. Є.; Чайковська, В. П.
2007Міжнародний маркетинг як фактор активізації інноваційно-інвестиційної діяльності металургійних підприємствКасич, А. О.Article2007Міжнародний маркетинг як фактор активізації інноваційно-інвестиційної діяльності металургійних підприємствКасич, А. О.
2007Суть внутрішньовиробничого податкового планування та основні напрями його реалізаціїЗагородній, А. Г.; Бабич, І. О.Article2007Суть внутрішньовиробничого податкового планування та основні напрями його реалізаціїЗагородній, А. Г.; Бабич, І. О.
2007Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегіїДейнека, О. Є.Article2007Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегіїДейнека, О. Є.
2007Кумулятивно-цільовий підхід до формування інформаційної системи управління маркетингом підприємстваГеоргіаді, Н. Г.Article2007Кумулятивно-цільовий підхід до формування інформаційної системи управління маркетингом підприємстваГеоргіаді, Н. Г.
2007Чинники конкурування часом реалізації замовленьВисоцький, М.Article2007Чинники конкурування часом реалізації замовленьВисоцький, М.
2007Моделювання динаміки цін на нафтуВеселкова, О. А.Article2007Моделювання динаміки цін на нафтуВеселкова, О. А.
2007Роль незалежних логістичних операторів у формуванні конкурентного ринку енергії в ПольщіБжуска Я.Article2007Роль незалежних логістичних операторів у формуванні конкурентного ринку енергії в ПольщіБжуска Я.
2007Проблемні питання оподаткування підприємств нафтогазовидобуванняБегін, Н. І.Article2007Проблемні питання оподаткування підприємств нафтогазовидобуванняБегін, Н. І.
2007Удосконалення державного управління розвитком маркетингу природних монополійАлєксєєв, І. В.; Князь, С. В.; Талатура, І. М.Article2007Удосконалення державного управління розвитком маркетингу природних монополійАлєксєєв, І. В.; Князь, С. В.; Талатура, І. М.
2007Маркетинг у глобалізації світової економікиЧухрай, Н. І.; Кутнів, Н. М.Article2007Маркетинг у глобалізації світової економікиЧухрай, Н. І.; Кутнів, Н. М.
2015Інформаційна складова та технології маркетингової діяльності з урахуванням нової парадигми бізнесуЧайковська, М. П.Article2015Інформаційна складова та технології маркетингової діяльності з урахуванням нової парадигми бізнесуЧайковська, М. П.
2007Теоретичні засади методики оцінювання стійкості малого підприємстваТурський, І. В.Article2007Теоретичні засади методики оцінювання стійкості малого підприємстваТурський, І. В.
2007Трансформація відносин конкуренції у суспільстві, заснованому на знанняхТарнавська, Н. П.Article2007Трансформація відносин конкуренції у суспільстві, заснованому на знанняхТарнавська, Н. П.
2007Аналітична оцінка чутливості конкурентного середовища в процесі управління підприємствомСумець, О. М.Article2007Аналітична оцінка чутливості конкурентного середовища в процесі управління підприємствомСумець, О. М.
2007Ролі практика, дослідника і вчителя в управлінніСулковські, Л.Article2007Ролі практика, дослідника і вчителя в управлінніСулковські, Л.
2007Сучасні проблеми управління маркетинговими ризикамиСтаростіна, А. О.; Кравченко, В. А.Article2007Сучасні проблеми управління маркетинговими ризикамиСтаростіна, А. О.; Кравченко, В. А.
2007Обґрунтування вибору оптимальних інвестиційних рішень: аспекти простору, якості та часуСтадницький, Ю. І.; Симак, А. В.Article2007Обґрунтування вибору оптимальних інвестиційних рішень: аспекти простору, якості та часуСтадницький, Ю. І.; Симак, А. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 80