Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34225
Title: Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегії
Authors: Дейнека, О. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Дейнека О. Є. Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегії / О. Є. Дейнека // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 228–235. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто модель трансформації торговельної роздрібної мережі в умовах загострення конкуренції на цільових ринках та збільшення привабливості регіональних ринків. Трансформація мережі супроводжується змінами організаційної структури, що відображається в появі нових структурних підрозділів та служб. Змін повинна зазнавати і маркетингова стратегія торговельної роздрібної мережі. Залежно від рівня ринку, особливостей цільових сегментів, поточної та потенційної конкурентної ситуації повинні змінюватися базові елементи маркетингової стратегії мережі. In the article the model of transformation of retail chain is considered in the conditions of sharpening of competition at the current and potential market and increase of attractiveness of regional markets. Transformation of retail chain is accompanied by the changes in organizational structure, that is displayed in appearance of new structural subdivisions and services. The changes must be accompanied by marketing strategy of retail chain. Depending on the level of market, features of target segments, current and potential competition situation the base elements of marketing strategy of the chain must change.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34225
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №580

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36_228-235.pdf121.55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.