Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2010. – №690 : [137] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 690 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 780 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 137
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2010Можливість пристосування територіального продукту до очікувань цільових ринків методом стратегічної рефлексіїРавскі, М.Article2010Можливість пристосування територіального продукту до очікувань цільових ринків методом стратегічної рефлексіїРавскі, М.
2010Маркетингово-логістичний підхід до дистрибуції в діяльності видавничого підприємстваП’ясецька-Глушак, А.Article2010Маркетингово-логістичний підхід до дистрибуції в діяльності видавничого підприємстваП’ясецька-Глушак, А.
2010Особливості реклами в соціальній мережі “Вконтакті”Матвій, І. Є.; Кулиняк, І. Я.Article2010Особливості реклами в соціальній мережі “Вконтакті”Матвій, І. Є.; Кулиняк, І. Я.
2010Перспективи розвитку логістичної системи державних закупівель в Україні в контексті міжнародних зобов’язаньСмиричинський, В. В.Article2010Перспективи розвитку логістичної системи державних закупівель в Україні в контексті міжнародних зобов’язаньСмиричинський, В. В.
2010Проблеми організації маркетингової діяльності в сучасному навчальному закладіСтрутинська, Л. Р.; Андрусів, С. В.Article2010Проблеми організації маркетингової діяльності в сучасному навчальному закладіСтрутинська, Л. Р.; Андрусів, С. В.
2010Способи і принципи оцінювання рівня інноваційного розвитку логістичних систем підприємствОфік, М. П.Article2010Способи і принципи оцінювання рівня інноваційного розвитку логістичних систем підприємствОфік, М. П.
2010Проблеми та особливості формування і розвитку бренду УкраїниМарущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Білик, І. І.-2010Проблеми та особливості формування і розвитку бренду УкраїниМарущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Білик, І. І.
2010Обґрунтування вибору потенційного постачальника як фактора підвищення стійкості підприємстваПопова, І. В.Article2010Обґрунтування вибору потенційного постачальника як фактора підвищення стійкості підприємстваПопова, І. В.
2010Особливості маркетингового управління туристичним регіономМузиченко-Козловський, А. В.; Музиченко-Козловська, О. В.Article2010Особливості маркетингового управління туристичним регіономМузиченко-Козловський, А. В.; Музиченко-Козловська, О. В.
2010Особливості “розміщення товарів” на українському телебаченніЛюльчак, P. С.; Шуліченко, А. Є.; Лановенко, М. С.; Сопільник, Р. Л.Article2010Особливості “розміщення товарів” на українському телебаченніЛюльчак, P. С.; Шуліченко, А. Є.; Лановенко, М. С.; Сопільник, Р. Л.
2010Підстави вибору стратегії суспільної відповідальності підприємстваЛіманскі, А.Article2010Підстави вибору стратегії суспільної відповідальності підприємстваЛіманскі, А.
2010Моделювання логістичного ланцюга матеріалоруху під час відвантаження металопродукції залізничним транспортомМаслак, Г. В.; Сізова, К. І.Article2010Моделювання логістичного ланцюга матеріалоруху під час відвантаження металопродукції залізничним транспортомМаслак, Г. В.; Сізова, К. І.
2010Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствахМорохова, В. О.; Шумська, В. Б.Article2010Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствахМорохова, В. О.; Шумська, В. Б.
2010Реклама в соціальних мережах – сутність і дилемиМороз, М.Article2010Реклама в соціальних мережах – сутність і дилемиМороз, М.
2010Методичні підходи до визначення ефективності впровадження розподільчої логістики на промислових підприємствахПлахута, О. В.Article2010Методичні підходи до визначення ефективності впровадження розподільчої логістики на промислових підприємствахПлахута, О. В.
2010Використання маркетингових і логістичних рішень для страхового ринку України в умовах фінансової кризиТаранський, І. П.; Дума, О. І.; Сопільник, Л. І.Article2010Використання маркетингових і логістичних рішень для страхового ринку України в умовах фінансової кризиТаранський, І. П.; Дума, О. І.; Сопільник, Л. І.
2010Формування конкурентних переваг підприємства у контексті управління відносинами із бізнес-партнерамиКриворучко, Я. Ю.; Прийма, Л. Р.Article2010Формування конкурентних переваг підприємства у контексті управління відносинами із бізнес-партнерамиКриворучко, Я. Ю.; Прийма, Л. Р.
2010Використання рейтингових систем для діагностики стану роздрібної торгівлі України на регіональному рівніМихайленко, О. М.Article2010Використання рейтингових систем для діагностики стану роздрібної торгівлі України на регіональному рівніМихайленко, О. М.
2010Застосування сучасних логістичних підходів до управління туристично-рекреаційною сферою УкраїниКопець, Г. Р.Article2010Застосування сучасних логістичних підходів до управління туристично-рекреаційною сферою УкраїниКопець, Г. Р.
2010Використання рейтингових систем для діагностики стану роздрібної торгівлі України на регіональному рівніМихайленко, О. М.Article2010Використання рейтингових систем для діагностики стану роздрібної торгівлі України на регіональному рівніМихайленко, О. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 137