Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11452
Title: Особливості “розміщення товарів” на українському телебаченні
Authors: Люльчак, P. С.
Шуліченко, А. Є.
Лановенко, М. С.
Сопільник, Р. Л.
Bibliographic description (Ukraine): Особливості “розміщення товарів” на українському телебаченні / З. С. Люльчак, А. Є. Шуліченко, М. С. Лановенко, Р. Л. Сопільник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 359–363. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: просування
інструменти системи маркетингових комунікацій
реклама
“продакт плейсмент”
телебачення
телепроекти
Abstract: Проаналізовано сучасне трактування поняття “продакт плейсмент”, особливості становлення українського телебачення та можливості використання “розміщення товару” на ньому. Запропоновано класифікацію телепроектів та груп товарів, які доцільно в них розміщувати. Розглянуто комерційний ефект від використання “продакт плейсменту”. The modern notion of “product placement”, features of development of Ukrainian television and possibilities of using “commodity placement” on the television were analyzed in this article. The classification of television projects and groups of products that should be placed there were proposed. The commercial effect of the use of “product placement” was also reviewed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11452
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
61.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.