Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11448
Title: Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми
Authors: Мороз, М.
Bibliographic description (Ukraine): Мороз М. Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми / М. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 392–398. – Бібліографія: 21 назвa.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: сайти соціальних мереж
інструменти просування
рекламне звернення
“Brand Entertainment”
Word-of-mouth маркетинг
social networking sites
tools
promotion
advertising appeals
“Brand Entertainment”
Word-of-Mouth Marketing
Abstract: Досліджено напрями застосування сайтів соціальних мереж в просуванні продукту і досліджено процеси, які відбуваються під час підготовки і реалізації головної проблеми компанії – формування сприйняття клієнтом торгової марки, залучення нових клієнтів і здійснення повторних закупівель. In the article the directions to use social networking sites to promote products and investigated the processes that take place during the preparation and implementation of the core problem - the perception of the client brand, attract new customers and repeatpurchases of
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11448
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.