Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11455
Title: Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України
Authors: Марущак, О. Я.
Косар, Н. С.
Білик, І. І.
Bibliographic description (Ukraine): Марущак О. Я. Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 335–341. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: бренд
ребрендинг
позиціонування
імідж
brand
rebranding
positioning
image
Abstract: Проаналізовано імідж України у сфері міжнародних відносин з врахуванням зовнішніх та внутрішніх факторів впливу. Розглянуто особливості формування бренду України як країни пострадянського простору із значними економічними проблемами. Наведено приклади брендів та процесів ребрендингу європейських держав. На основі проведеного аналізу сформульовано основні заходи щодо швидкої побудови позитивного бренду України.In article analyzed image of Ukraine in international relations according to external and internal factors influence. The article discusses the features of the brand of Ukraine as a country with significant post-Soviet economic problems. Examples of brands and the rebranding processes of different European nations are used for Ukraine as experience in research. For rapid construction of a positive brand of Ukraine were formed basic solutions of current problems.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11455
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.