Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject social media

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 15
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2017Rola sieci społecznościowych w działalności informacyjno – komunikacyjnej polskich bibliotek uczelnianychJakubiec, Anna; Pazdur, Marzena; Biblioteka Politechniki KrakowskiejProceedings Book2017Rola sieci społecznościowych w działalności informacyjno – komunikacyjnej polskich bibliotek uczelnianychJakubiec, Anna; Pazdur, Marzena
20-Jun-2017Social media as an element in the communication process of brandsБучинська, Н.; Buczyńska, Natalia; Університет ім. Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін (Республіка Польща); Maria Curie-Skłodowska UniversityArticle20-Jun-2017Social media as an element in the communication process of brandsБучинська, Н.; Buczyńska, Natalia
2013The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germanyde Pourbaix, P.; Chmielewski, К.Article2013The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germanyde Pourbaix, P.; Chmielewski, К.
2014The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from PolandChmielecki, M.Article2014The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from PolandChmielecki, M.
2017Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w PoznaniuPrzybysz, Janina; Pioterek, Paweł; Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej w PoznaniuProceedings Book2017Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w PoznaniuPrzybysz, Janina; Pioterek, Paweł
2015Za co lubimy biblioteke, cyfrowa? Analiza profili bibliotek cyfrowych na FacebookuJanczulewicz, KatarzynaArticle2015Za co lubimy biblioteke, cyfrowa? Analiza profili bibliotek cyfrowych na FacebookuJanczulewicz, Katarzyna
2012Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльностіКузяк, М.Article2012Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльностіКузяк, М.
2009Класифікація інтернет-мемів за походженнямКуімова, ТетянаArticle2009Класифікація інтернет-мемів за походженнямКуімова, Тетяна
2012Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогівХмелєцкі, M.Article2012Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогівХмелєцкі, M.
2015Особливості аналізу соціальних медіа як дискурсивного просторуПоловинчак, Ю. M.Article2015Особливості аналізу соціальних медіа як дискурсивного просторуПоловинчак, Ю. M.