Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25883
Title: Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів
Other Titles: Social media marketing in Poland – students’ attitudes towards blogs
Authors: Хмелєцкі, M.
Bibliographic description (Ukraine): Хмелєцкі M. Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів / M. Хмелєцкі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 537–543. – Bibliography: 16 titles.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: блоги
соціальні медіа
маркетинг
blogs
social media
marketing
Abstract: Протягом кількох останніх років соціальні медіа змінили спосіб здійснення маркетинг. Ціллю статті є представити відношення польських студентів до блогів. Ця стаття представляє результати дослідження, проведеного в місті Лодзь в Польщі. Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present attitudes of Polish students towards blogs. This article presents research findings results carried out in Lodz in Poland.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25883
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
95-537-543.pdf267.55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.