Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26116
Title: The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from Poland
Other Titles: Використання facebook в маркетингових цілях МСП як сучасний метод маркетингу – результати досліджень з Польщі
Authors: Chmielecki, M.
Bibliographic description (Ukraine): Chmielecki M. The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from poland / M. Chmielecki // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 207–217. – Bibliography: 11 titles.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: facebook
makreting
SMEs
social media
Łódź Voivodeship
facebook
маркетинг
МСП
соціальні медіа
Лодзьке воєводство
Abstract: Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present barriers that prevent SMEs to use Facebook for their marketing purposes. This article presents the research results carried out in Lodz Voivodship in Poland. За декілька останніх років соціальні медіа трансформували підхід до використання маркетингу. Метою статті є визначення бар'єрів, які заважають малому та середньому підприємництву використовувати Facebook для їх маркетингових цілей. Подано результати дослідження, проведеного в Лодзькому воєводстві в Польщі.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26116
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2014. – №779

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30-207-217.pdf406.61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.