Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject marketing concept

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2015Applying marketing principles in human resourches management in the current contextZakharchyn, H.; Lyubomudrova, N.Article2015Applying marketing principles in human resourches management in the current contextZakharchyn, H.; Lyubomudrova, N.
2012Еволюція та сучасні тенденції маркетингуГорбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Романишин, С. Б.Article2012Еволюція та сучасні тенденції маркетингуГорбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Романишин, С. Б.
2009Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємстваМних, Ольга БогданівнаAutoreferat2009Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємстваМних, Ольга Богданівна
2010Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінностіДейнека, О. Є.Article2010Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінностіДейнека, О. Є.
2012Циклічність розвитку маркетингових концепційКосар, Н. С.; Марущак, О. Я; Білик, І. І.Article2012Циклічність розвитку маркетингових концепційКосар, Н. С.; Марущак, О. Я; Білик, І. І.