Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25894
Title: Еволюція та сучасні тенденції маркетингу
Other Titles: Evolution and modern tendencies of marketing
Authors: Горбаль, Н. І.
Гошовська, О. В.
Романишин, С. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Горбаль Н. І. Еволюція та сучасні тенденції маркетингу / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 18–24. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетинг
концепція маркетингу
еволюція маркетингу
marketing
marketing concept
marketing evolution
Abstract: Проаналізовано еволюцію маркетингу, сучасні його тенденції. Серед тенденцій 2012 року виділено: пріоритетність цифрових каналів, децентралізацію соціальних медіа, індивідуалізацію, мобільність, інновативність, пріоритетність споживачів. Наведено результати досліджень практики використання маркетингу в Україні порівняно з країнами з розвиненою ринковою економікою. The role, evolution and modern tendencies of marketing are described. Among the main tendencies of 2012 there were shown: priority of the digital channels, decentralization of the social media, individualization, mobility, innovativeness, customers’ priority. The results of Ukrainian firms marketing practice analysis comparing to those of developed countries are presented.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25894
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-18-24.pdf194.35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.