Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53271
Title: Телереклама як репрезентант тоталітарної ідеології
Authors: Башманівський, Дмитро
Affiliation: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Bibliographic description (Ukraine): Башманівський Д. Телереклама як репрезентант тоталітарної ідеології / Дмитро Башманівський // Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 11–12 червня 2020 року, Львів. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2020. — С. 19–23. — (Соціальні комунікації. Ідеологічна цензура, тоталітарна риторика і нові маніпулятивні технології у пресі, на радіо, телебаченні, рекламі, в мережі інтернет: історія і сучасність).
Bibliographic description (International): Bashmanivskyi D. Telereklama yak reprezentant totalitarnoi ideolohii / Dmytro Bashmanivskyi // Totalitaryzm yak systema znyshchennia natsionalnoi pamiati : zbirnyk naukovykh prats za materialamy vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu, 11–12 chervnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Drukarnia Lvivskoho natsionalnoho medychnoho universytetu imeni Danyla Halytskoho, 2020. — P. 19–23. — (Sotsialni komunikatsii. Ideolohichna tsenzura, totalitarna rytoryka i novi manipuliatyvni tekhnolohii u presi, na radio, telebachenni, reklami, v merezhi internet: istoriia i suchasnist).
Is part of: Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 2020
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті"
Journal/Collection: Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю
Issue Date: 11-Jun-2020
Publisher: Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 11–12 червня 2020 року, Львів
UDC: 130.2
659.123
Keywords: тоталітарне суспільство
телереклама
громадська думка
філо- софія
інформаційне суспільство
totalitarian society
television advertising
public opinion
philosophy
information-oriented society
Number of pages: 5
Page range: 19-23
Start page: 19
End page: 23
Abstract: Розглянуто основні теоретичні підходи до визначення телереклами. Досліджено телерекламу як один із способів впливу на громадську думку та маніпуляції в тота- літарному суспільстві. Проведено паралель тоталітарної телереклами радянського періоду з інформаційними повідомленнями країн-агресорів.
The article studies the main theoretical approaches to the defi nition of television advertising. It researches the television as one of the methods of infl uencing public opinion and manipulating in a totalitarian society. It draws a parallel between the totalitarian television advertising of the Soviet period and the information messages made by aggressor countries.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53271
ISBN: 978-617-7196-23-4
Copyright owner: © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2020 © Автори матеріалів, 2020
URL for reference material: http://www.kinoglaz.fr/u_fi
http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579
https://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw
References (Ukraine): 1. Дзига Вертов. Радянські іграшки. 1924. URL: http://www.kinoglaz.fr/u_fi che_fi lm.php?lang=ru&num=741.
2. Бугрим А. В. Телевізійна реклама як об’єкт наукового дослідження. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579.
3. Золотухін Д. Ю. Біла книга спеціальних інформаційних операцій проти України 2014 –2018. К., 2018. 384 c.
4. Кметик Х. В., Рудник Т. В. Правові аспекти розміщення реклами як об’єкта права інтелектуальної власності у ЗМІ України. Форум права. 2012. № 2. С. 333–339.
5. «Співоча кукурудза». Перша реклама в СРСР. Відеохостинг «YouTube». URL: https://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw.
6. Старых Н. В. Торговая реклама епохи развитого социализма. Связи с общественностью и реклама в системе коммуникаций. Сборник трудов кафедры рекламы и связей с общественностью. Выпуск 9. М.: Факультет журналистики МГУ, 2014. С. 143-156.
References (International): 1. Dzyha Vertov. Radianski ihrashky. 1924. URL: http://www.kinoglaz.fr/u_fi che_fi lm.php?lang=ru&num=741.
2. Buhrym A. V. Televiziina reklama yak obiekt naukovoho doslidzhennia. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579.
3. Zolotukhin D. Yu. Bila knyha spetsialnykh informatsiinykh operatsii proty Ukrainy 2014 –2018. K., 2018. 384 c.
4. Kmetyk Kh. V., Rudnyk T. V. Pravovi aspekty rozmishchennia reklamy yak obiekta prava intelektualnoi vlasnosti u ZMI Ukrainy. Forum prava. 2012. No 2. P. 333–339.
5. "Spivocha kukurudza". Persha reklama v SRSR. Videokhostynh "YouTube". URL: https://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw.
6. Starykh N. V. Torhovaia reklama epokhi razvitoho sotsializma. Sviazi s obshchestvennostiu i reklama v sisteme kommunikatsii. Sbornik trudov kafedry reklamy i sviazei s obshchestvennostiu. Issue 9. M., Fakultet zhurnalistiki MHU, 2014. P. 143-156.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю 11–12 червня 2020 року

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Bashmanivskyi_D-Telereklama_yak_reprezentant_19-23.pdf636.9 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.