Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБашманівський, Дмитро
dc.coverage.temporal11–12 червня 2020 року, Львів
dc.date.accessioned2020-08-25T10:13:07Z-
dc.date.available2020-08-25T10:13:07Z-
dc.date.created2020-06-11
dc.date.issued2020-06-11
dc.identifier.citationБашманівський Д. Телереклама як репрезентант тоталітарної ідеології / Дмитро Башманівський // Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 11–12 червня 2020 року, Львів. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2020. — С. 19–23. — (Соціальні комунікації. Ідеологічна цензура, тоталітарна риторика і нові маніпулятивні технології у пресі, на радіо, телебаченні, рекламі, в мережі інтернет: історія і сучасність).
dc.identifier.isbn978-617-7196-23-4
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53271-
dc.description.abstractРозглянуто основні теоретичні підходи до визначення телереклами. Досліджено телерекламу як один із способів впливу на громадську думку та маніпуляції в тота- літарному суспільстві. Проведено паралель тоталітарної телереклами радянського періоду з інформаційними повідомленнями країн-агресорів.
dc.description.abstractThe article studies the main theoretical approaches to the defi nition of television advertising. It researches the television as one of the methods of infl uencing public opinion and manipulating in a totalitarian society. It draws a parallel between the totalitarian television advertising of the Soviet period and the information messages made by aggressor countries.
dc.format.extent19-23
dc.language.isouk
dc.publisherДрукарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
dc.relation.ispartofТоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 2020
dc.relation.urihttp://www.kinoglaz.fr/u_fi
dc.relation.urihttp://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579
dc.relation.urihttps://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw
dc.subjectтоталітарне суспільство
dc.subjectтелереклама
dc.subjectгромадська думка
dc.subjectфіло- софія
dc.subjectінформаційне суспільство
dc.subjecttotalitarian society
dc.subjecttelevision advertising
dc.subjectpublic opinion
dc.subjectphilosophy
dc.subjectinformation-oriented society
dc.titleТелереклама як репрезентант тоталітарної ідеології
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2020 © Автори матеріалів, 2020
dc.contributor.affiliationЖитомирський державний університет імені Івана Франка
dc.format.pages5
dc.identifier.citationenBashmanivskyi D. Telereklama yak reprezentant totalitarnoi ideolohii / Dmytro Bashmanivskyi // Totalitaryzm yak systema znyshchennia natsionalnoi pamiati : zbirnyk naukovykh prats za materialamy vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu, 11–12 chervnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Drukarnia Lvivskoho natsionalnoho medychnoho universytetu imeni Danyla Halytskoho, 2020. — P. 19–23. — (Sotsialni komunikatsii. Ideolohichna tsenzura, totalitarna rytoryka i novi manipuliatyvni tekhnolohii u presi, na radio, telebachenni, reklami, v merezhi internet: istoriia i suchasnist).
dc.relation.references1. Дзига Вертов. Радянські іграшки. 1924. URL: http://www.kinoglaz.fr/u_fi che_fi lm.php?lang=ru&num=741.
dc.relation.references2. Бугрим А. В. Телевізійна реклама як об’єкт наукового дослідження. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579.
dc.relation.references3. Золотухін Д. Ю. Біла книга спеціальних інформаційних операцій проти України 2014 –2018. К., 2018. 384 c.
dc.relation.references4. Кметик Х. В., Рудник Т. В. Правові аспекти розміщення реклами як об’єкта права інтелектуальної власності у ЗМІ України. Форум права. 2012. № 2. С. 333–339.
dc.relation.references5. «Співоча кукурудза». Перша реклама в СРСР. Відеохостинг «YouTube». URL: https://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw.
dc.relation.references6. Старых Н. В. Торговая реклама епохи развитого социализма. Связи с общественностью и реклама в системе коммуникаций. Сборник трудов кафедры рекламы и связей с общественностью. Выпуск 9. М.: Факультет журналистики МГУ, 2014. С. 143-156.
dc.relation.referencesen1. Dzyha Vertov. Radianski ihrashky. 1924. URL: http://www.kinoglaz.fr/u_fi che_fi lm.php?lang=ru&num=741.
dc.relation.referencesen2. Buhrym A. V. Televiziina reklama yak obiekt naukovoho doslidzhennia. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579.
dc.relation.referencesen3. Zolotukhin D. Yu. Bila knyha spetsialnykh informatsiinykh operatsii proty Ukrainy 2014 –2018. K., 2018. 384 c.
dc.relation.referencesen4. Kmetyk Kh. V., Rudnyk T. V. Pravovi aspekty rozmishchennia reklamy yak obiekta prava intelektualnoi vlasnosti u ZMI Ukrainy. Forum prava. 2012. No 2. P. 333–339.
dc.relation.referencesen5. "Spivocha kukurudza". Persha reklama v SRSR. Videokhostynh "YouTube". URL: https://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw.
dc.relation.referencesen6. Starykh N. V. Torhovaia reklama epokhi razvitoho sotsializma. Sviazi s obshchestvennostiu i reklama v sisteme kommunikatsii. Sbornik trudov kafedry reklamy i sviazei s obshchestvennostiu. Issue 9. M., Fakultet zhurnalistiki MHU, 2014. P. 143-156.
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті"
dc.citation.journalTitleТоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю
dc.citation.spage19
dc.citation.epage23
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc130.2
dc.subject.udc659.123
Appears in Collections:Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю 11–12 червня 2020 року

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Bashmanivskyi_D-Telereklama_yak_reprezentant_19-23.pdf636.9 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.