Skip navigation

putin IS MURDERER

Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р. : [291] Collection home page

Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 478 с.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 201 to 220 of 291
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2012Концесії як альтернатива приватизаціїПознякова, О. І.Article2012Концесії як альтернатива приватизаціїПознякова, О. І.
2012Виділення критеріїв економічної безпеки підприємстваНізяєва, С. А.Article2012Виділення критеріїв економічної безпеки підприємстваНізяєва, С. А.
2012Управління взаємодією “підприємство-клієнт”Наконечна, Т. В; Саталкін, С. С.; Рикованова, І. С.Article2012Управління взаємодією “підприємство-клієнт”Наконечна, Т. В; Саталкін, С. С.; Рикованова, І. С.
2012Маркетингова комунікаційна політика виробників на автомобільному ринкуМороз, Л. А.; Погорєлов, О. О.Article2012Маркетингова комунікаційна політика виробників на автомобільному ринкуМороз, Л. А.; Погорєлов, О. О.
2012Джерела виникнення конфліктів в економіці України на різних етапах її розвиткуПодольчак, Н. Ю.; Ковальчук, Г. Р.Article2012Джерела виникнення конфліктів в економіці України на різних етапах її розвиткуПодольчак, Н. Ю.; Ковальчук, Г. Р.
2012Преордер як інструмент конкурентної боротьбиМукан, О. В.; Шандра, Я. С.Article2012Преордер як інструмент конкурентної боротьбиМукан, О. В.; Шандра, Я. С.
2012Роль та місце маркетингу інновацій в економічному брендингу та їх взаємозв’язокРадько, В. І.; Бала, Р. Д.Article2012Роль та місце маркетингу інновацій в економічному брендингу та їх взаємозв’язокРадько, В. І.; Бала, Р. Д.
2012Співпраця відділів збуту і доставки на логістичному підприємствіПодвальна, Г. В.Article2012Співпраця відділів збуту і доставки на логістичному підприємствіПодвальна, Г. В.
2012Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльностіРайко, Д. В.Article2012Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльностіРайко, Д. В.
2012Система маркетингової підтримки діяльності страхових компаній на основі маркетингових дослідженьМузика, О. М.Article2012Система маркетингової підтримки діяльності страхових компаній на основі маркетингових дослідженьМузика, О. М.
2012Провокаційна реклама: проблеми використанняМороз, Л. А.; Курдина, Р. П.Article2012Провокаційна реклама: проблеми використанняМороз, Л. А.; Курдина, Р. П.
2012Usprawnianie systemu dystrybucji sklepu internetowego – studium przypadku usługi paczkomatyMoroz, M.Article2012Usprawnianie systemu dystrybucji sklepu internetowego – studium przypadku usługi paczkomatyMoroz, M.
2012Практична цінність маркетингу в просуванні інноваційМних, О. Б.; Руденко, А. В.Article2012Практична цінність маркетингу в просуванні інноваційМних, О. Б.; Руденко, А. В.
2012Екологістична концепція: передумови виникнення та перспективи її впровадженняМних, О. Б.; Гречин, Б. Д.Article2012Екологістична концепція: передумови виникнення та перспективи її впровадженняМних, О. Б.; Гречин, Б. Д.
2012Стратегічна роль інноваційного маркетингу в зростанні вартості компаній в умовах розвитку економіки знаньМних, О. Б.Article2012Стратегічна роль інноваційного маркетингу в зростанні вартості компаній в умовах розвитку економіки знаньМних, О. Б.
2012Функції контролінгу маркетингової діяльності підприємстваМлинко, І. Б.Article2012Функції контролінгу маркетингової діяльності підприємстваМлинко, І. Б.
2012Управлінська діяльність в теорії конкуренціїМихальчишин, Н. Л.Article2012Управлінська діяльність в теорії конкуренціїМихальчишин, Н. Л.
2012Концепція ланцюга вартості в управлінні вартістю комерційного банкуМиколишин, М. М.; Кубів, С. І.; Крикавський, Є. В.Article2012Концепція ланцюга вартості в управлінні вартістю комерційного банкуМиколишин, М. М.; Кубів, С. І.; Крикавський, Є. В.
2012Особливості управління конкурентоспроможністю кластерівМикитюк, Н. О.Article2012Особливості управління конкурентоспроможністю кластерівМикитюк, Н. О.
2012Застосування соціальних медіа в маркетингу рекламних продуктівМельникович, О. М.Article2012Застосування соціальних медіа в маркетингу рекламних продуктівМельникович, О. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 201 to 220 of 291