Skip navigation

putin IS MURDERER

Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р. : [291] Collection home page

Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 478 с.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 291
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2012Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компаніїСавченко, Ю. Т.; Дікун, О. А.Article2012Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компаніїСавченко, Ю. Т.; Дікун, О. А.
2012Питання удосконалення навчальних програм підготовки маркетологів для залізничного транспорту в умовах його реформуванняЗоріна, О. І.Article2012Питання удосконалення навчальних програм підготовки маркетологів для залізничного транспорту в умовах його реформуванняЗоріна, О. І.
2012Зміст до «Маркетинг та логістика в системі менеджменту»-Other2012Зміст до «Маркетинг та логістика в системі менеджменту»-
2012The corporate social responsibility – Polish marigtingJanowski, A. M.Article2012The corporate social responsibility – Polish marigtingJanowski, A. M.
2012Qualität in der LogistikKlose, K.Article2012Qualität in der LogistikKlose, K.
2012Маркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління банківською діяльністюКльоба, Л. Г.Article2012Маркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління банківською діяльністюКльоба, Л. Г.
2012Формування конкурентної стратегії: системний підхід на стадії цілегенезуКіндрацька, Г. І.; Кулиняк, Ю. І.Article2012Формування конкурентної стратегії: системний підхід на стадії цілегенезуКіндрацька, Г. І.; Кулиняк, Ю. І.
2012Інституціональні засади функціонування природних монополійКіндзюр, О. С.Article2012Інституціональні засади функціонування природних монополійКіндзюр, О. С.
2012Взаємодія інтернет маркетингових комунікацій та електронної логістики компанійКасян, С. Я.Article2012Взаємодія інтернет маркетингових комунікацій та електронної логістики компанійКасян, С. Я.
2012Логістичні переваги від створення муніципального банку в місті ЛьвовіКарпінець, В. Й.Article2012Логістичні переваги від створення муніципального банку в місті ЛьвовіКарпінець, В. Й.
2012Маркетинг відносин на ринку послугКнязик, Ю. М.Article2012Маркетинг відносин на ринку послугКнязик, Ю. М.
2012Маркетинг у розвитку найвідомішого бренду Кока-КолаКарпій, О. П.; Бзовецька, А. І.; Дроздовська, Н. Р.Article2012Маркетинг у розвитку найвідомішого бренду Кока-КолаКарпій, О. П.; Бзовецька, А. І.; Дроздовська, Н. Р.
2012Сучасне обслуговування клієнтів на автозаправних комплексахКарпій, О. П.Article2012Сучасне обслуговування клієнтів на автозаправних комплексахКарпій, О. П.
2012Визначення рівня конкурентоспроможності малих і середніх містКарий, О. І.Article2012Визначення рівня конкурентоспроможності малих і середніх містКарий, О. І.
2012Логістика, маркетинг, виробничий й фінансовий менеджмент: проблематика та важливість зв’язкуКнязевська, О. В.; Ткаченко, К. В.Article2012Логістика, маркетинг, виробничий й фінансовий менеджмент: проблематика та важливість зв’язкуКнязевська, О. В.; Ткаченко, К. В.
2012Перспективні напрями трансформації маркетингової практики в контексті інтернетизації суспільстваКарачевська, Н. А.; Глинський, Н. Ю.Article2012Перспективні напрями трансформації маркетингової практики в контексті інтернетизації суспільстваКарачевська, Н. А.; Глинський, Н. Ю.
2012Potrzeby i preferencje przedsiębiorstw sektora MSP w zakresie oprogramowania wspomagającego zarządzanieKapera, K.Article2012Potrzeby i preferencje przedsiębiorstw sektora MSP w zakresie oprogramowania wspomagającego zarządzanieKapera, K.
2012Діагностування маркетингової діяльності консалтингових підприємствКниш, М. Г.; Дзюбіна, К. О.Article2012Діагностування маркетингової діяльності консалтингових підприємствКниш, М. Г.; Дзюбіна, К. О.
2012Технологія міжнародної експансії: вибір ринківКаніщенко, О. Л.Article2012Технологія міжнародної експансії: вибір ринківКаніщенко, О. Л.
2012Актуалізація маркетингових стратегій інноваційного розвитку міжнародного підприємництва в глобалізаційних мовахІльєнко, О. В.Article2012Актуалізація маркетингових стратегій інноваційного розвитку міжнародного підприємництва в глобалізаційних мовахІльєнко, О. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 291