Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/16890
Title: Роль та місце маркетингу інновацій в економічному брендингу та їх взаємозв’язок
Authors: Радько, В. І.
Бала, Р. Д.
Bibliographic description (Ukraine): Радько В. І. Роль та місце маркетингу інновацій в економічному брендингу та їх взаємозв’язок / В. І. Радько, Р. Д. Бала // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 350–351. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16890
Content type: Article
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
215-Radko-350-351.pdf140.55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.