Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/44460
Title: Monitoring of indoor air in a passenger railway wagons
Other Titles: Дослідження потоку повітря у залізничних пасажирських вагонах
Authors: Капало, П.
Миронюк, Х.
Домніта, Ф.
Бакотю, С.
Kapalo, P.
Myroniuk, Kh.
Domnita, F.
Bacotiu, C.
Affiliation: Технічний університет Кошице (Словаччина)
Національний університет “Львівська політехніка”
Технічний університет м. Клуж-Напока (Румунія)
Technical University of Kosice, Slovakia
Lviv Polytechnic National University
Technical University of Cluj-Napoca, Romania
Bibliographic description (Ukraine): Monitoring of indoor air in a passenger railway wagons / P. Kapalo, Kh. Myroniuk, F. Domnita, C. Bacotiu // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 888. — С. 72–78.
Bibliographic description (International): Monitoring of indoor air in a passenger railway wagons / P. Kapalo, Kh. Myroniuk, F. Domnita, C. Bacotiu // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Teoriia i praktyka budivnytstva. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 888. — P. 72–78.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва, 888, 2018
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва
Issue: 888
Issue Date: 26-Feb-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
UDC: 697.9
621
697
621
Keywords: вентиляція
вимірювання
вуглекислий газ
пасажир
вагон
ventilation
measurement
carbon dioxide
passenger
wagon
Number of pages: 7
Page range: 72-78
Start page: 72
End page: 78
Abstract: У будинках з низьким енергоспоживанням та пасивних будинках близько 80 % загальної енергії споживається для підігрівання або охолодження припливного повітря залежно від пори року. Це зумовлено переважно підвищенням рівня теплоізоляції та герметичності таких будинків. Насправді сучасні тенденції будівництва таких споруд полягають у тому, щоб утримувати вікна закритими, подаючи натомість повітря за допомогою вентиляційного устаткування. Такою є ситуація в деяких транспортних засобах, а саме в поїздах, які оснащені кондиціонером. Вентилюють пасажирський простір переважно механічним способом і в момент зупинки поїзда – природною вентиляцією відкриванням дверей вагонів, крім того, там необхідно мінімізувати витоки тепла. У статті наведено результати вимірювань концентрації вуглекислого газу в залізничних пасажирських вагонах. Було досліджено повітряне середовище у двох типах залізничних пасажирських вагонів: перший тип був “відкритим” вагоном, який мав два ряди сидінь з обидвох боків і центральний коридор між ними, а другий – “закритий” вагон з бічним коридором, що з’єднує окремі купе по довжині вагона. Вимірюючи концентрацію вуглекислого газу, можна визначити, чи постачається достатня кількість припливного повітря у простір, куди пасажири не мають можливості втрутитися (у випадку повністю закритих вікон). За результатами досліджень внутрішнього середовища в пасажирських вагонах, де було виявлено концентрацію CO2 та враховуючи рівень температури повітря у вагонах, можна стверджувати, що якість повітря була незадовільною. У обох контрольованих вагонах концентрація CO2 була більшою, ніж 1000 ppm. Пасажири в купе вагонів намагалися поліпшити стан повітря, відкриваючи двері від купе до коридору, навіть за рахунок втрати приватності. Це свідчить про те, що пасажири відчули симптоми втоми та погіршення якості повітря
In low-energy and passive houses, about 80 % of the total energy is consumed for fresh air heating or cooling, the reason being the improved thermal insulation and air tightness of such a building. In fact, actual trend of building construction is to keep the windows closed. A similar situation is already encountered in some means of transportation, i. e. air-conditioned trains. Ventilation of the passenger space is assured mainly by a mechanical ventilation and, when the train stops, by a natural ventilation through door opening. In this paper we present some measurements of carbon dioxide concentration in a passenger railway wagon. Two types of passenger railway wagons were monitored. The first type was an “open” wagon (having rows of seats and a central corridor like in a passenger airliner) and the second one was a “closed” wagon (having a side corridor connecting individual compartments along the body of the train). By monitoring the carbon dioxide concentration it is possible to determine if adequate fresh air is being supplied to the space where the occupants have no possibility to intervene (windows being closed).
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44460
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка, 2018
© Kapalo P., Myroniuk Kh., Domnita F., Bacotiu C., 2018
URL for reference material: http://www
https://www
http://www.vonatosszeallitas
References (Ukraine): 1. Voznyak O., Kovalchuk A. Air distribution by opposite non-coaxial air jets // Zbornik prednasok: VIІ Vedecka konferencia s medzinarodnou ucastou Kosicko-Lvovsko-Rzeszowska, 2002. – p.173–178.
2. Bullová I. Wind action on the building faсade and Its influence on ventilation heat losses. // Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка “Теорія і практика будівництва”. – 2016. – No. 844. – c. 249–253.
3. Возняк О. Т. Вплив взаємодії струмин на повітророзподіл у приміщенні // Вісник НУ “Львівська політехніка” № 432 “Теплоенергетика. Інженерія довкілля. Автоматизація”. – 2001. – С.27 – 31.
4. Возняк О. Т. Планування експерименту та оптимізація вирішень у вентиляційній техніці: монографія / – Львів: Нац. ун-т “Львівська політехніка”, 2010. – 220 с.
5. Возняк О. Т. Вплив параметрів внутрішнього мікроклімату приміщення на теплообмін людини // Вісник Нац. унту “Львівська політехніка” “Теорія і практика будівництва”. – 2010. – No. 662. – С. 84–88.
6. Возняк O. T., Сухолова I. Є., Савченко O. O., Довбуш O. M. Термореновація системи кондиціонування повітря виробничих приміщень // Вісник Одеської державної академії будівництва та архітектури. Вип. No. 68, 2017. – С. 114–120.
7. O. Savchenko, V. Zhelykh, H. Voll. Analysis of the systems of ventilation of residential houses of Ukraine and Estonia // XVІ International Scientific Conference Košice-Lviv-Rzeszów “Current Іssues of Сivil and Environmental Engineering in Košice-LvivRzeszów. Book of Extended Abstracts. – Slovakia, Košice. – 2017. – p. 1–2.
8. Voznyak O., Dovbush O. Influence of indoor climate on a person heat exchange in a room // Zeszyty naukowe Politechniki Rzeszowskiej: “Aktualne problemy budownictwa i inżynierii środowiska”. Część 2 – inżynieria środowiska. Rzeszow 2000. – с.441 – 447.
9. Юркевич Ю. С., Савченко О. О. Оптимізація теплового режиму захищення під час чергового опалення в приміщенні. // Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка” “Теплоенергетика. Інженерія довкілля. Автоматизація ”. – 2010. – No. 677. – C. 42–45.
10. PROTRONIX s. r. o, Pardubická 177, 53701 Chrudim, Czech Republic.
11. http://www. vonatosszeallitas. hu/kocsik_bvmz2191. html.
12. http://www. vagonWEB. cz © Marek Bičan (2009).
13. http://www. slovakrail. sk/sk/nase-vlaky/vozne-bdteer-a-bdgteer. Html.
14. Techclima, s. r. o., Trenčianska.
15. Nové Mesto nad Váhom, Slovenská republika, http://www. techklima. sk/klimatizacia-avetranie-zeleznicnych-voznov/.
16. https://www. wunderground.com/weather/sk/kosice/ 48.72999954,21. 26000023?utm_ source=HomeCard&utm_ content = Button&cm_ven=HomeCardButton.
References (International): 1. Voznyak O. T. and Kovalchuk A. O. (2002), “Air distribution by opposite non-coaxial air jets”, U zb.: Zbornik prednasok: VII Vedecka konferencia s medzinarodnou ucastou Kosicko-Lvovsko-Rzeszowska, pp.173 – 178.
2. Bullová I. (2016) „Wind action on the building fasade and Its influence on ventilation heat losses“, Visnik NU “Lvivska politechnika”, SCTP. Vol. 844, pp.249–253.
3. Vozniak O. T. (2001), „Vplyv vzaiemodii strumyn na povitrorozpodil u prymishchenni“ [Influence of interaction of jets on air distribution in the room], Visnyk NU “Lvivska politekhnika” Vol.432 “Teploenerhetyka. Inzheneriia dovkillia. Avtomatyzatsiia”, pp.27–31 [in Ukrainian].
4. Vozniak O. T. (2010), Planuvannia eksperymentu ta optymizatsiia vyrishen u ventyliatsiinii tekhnitsi: Monohrafiia [Experiment planning and optimization of solutions in ventilation engineering: Monograph], Lviv: NU”LP”, [in Ukrainian].
5. Vozniak O. T. (2010) Vplyv parametriv vnutrishnoho mikroklimatu prymishchennia na teploobmin liudyny [Influence of indoor microclimate parameters on human heat exchange.], Visnyk NU”LP” “Teoriia i praktyka budivnytstva”, Vol. 662, pp.84–88 [in Ukrainian].
6. Vozniak O. T., Sukholova I. Ye., Savchenko O. O. and Dovbush O. M. (2017) Termorenovatsiia systemy kondytsionuvannia povitria vyrobnychykh prymishchen [Thermal conditioning of the air conditioning system of industrial premises], Visnyk Odeskoi Derzhavnoi akademii budivnytstva ta arkhitektury, Vol. 68, pp. 114–120 [in Ukrainian].
7. O. Savchenko, V. Zhelykh and H. Voll. (2017) Analysis of the systems of ventilation of residential houses of Ukraine and Estonia, XVI International Scientific Conference Košice-Lviv-Rzeszów “Current Issues of Sivil and Environmental Engineering in Košice-Lviv-Rzeszów. Book of Extended Abstracts, Slovakia, Košice, pp.1-2.
8 O. Voznyak and O. Dovbush. (2000) Influence of indoor climate on a person heat exchange in a room, U zb.: Zeszyty naukowe Politechniki Rzeszowskiej: “Aktualne problemy budownictwa i inżynierii środowiska”. Part 2 – inżynieria środowiska, Rzeszow, p. 441–447.
9. Yurkevych Yu. S. and Savchenko O. O. (2010), „Optymizatsiia teplovoho rezhymu zakhyshchennia pid chas cherhovoho opalennia v prymishchenni“ [Optimization of thermal protection mode during the next heating in the room], Visnyk NU “LP” “Teploenerhetyka. Inzheneriia dovkillia. Avtomatyzatsiia ”, Vol. 677, pp. 42–45 [in Ukrainian].
10. PROTRONIX s. r. o, Pardubická 177, 53701 Chrudim, Czech Republic.
11. http://www.vonatosszeallitas. hu/kocsik_bvmz2191. html.
12. http://www. vagonWEB. cz © Marek Bičan (2009).
13. http://www. slovakrail. sk/sk/nase-vlaky/vozne-bdteer-a-bdgteer. Html.
14. Techclima, s. r. o., Trenčianska.
15. Nové Mesto nad Váhom, Slovenská republika, http://www. techklima. sk/klimatizacia-avetranie-zeleznicnych-voznov/.
16. https://www. wunderground. com/ weather/sk/kosice/48.72999954,21.26000023? utm_source =HomeCard&utm_content =Button&cm_ven= HomeCardButton.
Content type: Article
Appears in Collections:Теорія і практика будівництва. – 2018. – №888

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018n888_Kapalo_P-Monitoring_of_indoor_air_in_72-78.pdf463.52 kBAdobe PDFView/Open
2018n888_Kapalo_P-Monitoring_of_indoor_air_in_72-78__COVER.png423.54 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.