Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38972
Title: Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях
Authors: Ковалік, Л.
Bibliographic description (Ukraine): Ковалік Л. Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях / Л. Ковалік // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 83–88. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуті методи формування вибірки при проведенні маркетингових досліджень. Проаналізовані сфери їх застосування. The methods of forming during the marketing research are given. The spheres of their using are analyzed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38972
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16_83-88.pdf129.84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.