Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38972
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовалік, Л.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:08:21Z-
dc.date.available2017-09-06T12:08:21Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКовалік Л. Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях / Л. Ковалік // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 83–88. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38972-
dc.description.abstractРозглянуті методи формування вибірки при проведенні маркетингових досліджень. Проаналізовані сфери їх застосування. The methods of forming during the marketing research are given. The spheres of their using are analyzed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleВибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженняхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16_83-88.pdf129.84 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.