Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38969
Title: Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу
Authors: Килипенко, Н. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Килипенко Н. Є. Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу / Н. Є. Килипенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 79–83. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Проаналізовано концепцію маркетингу і відзначена важливість маркетингового дослідження ринку організацій, а також моделювання поведінки “центру покупців”. The author analyses the conception and underlines important of marketing research in Ukrainian business in this article.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38969
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15_79-83.pdf144.45 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.