Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКилипенко, Н. Є.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:07:51Z-
dc.date.available2017-09-06T12:07:51Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКилипенко Н. Є. Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу / Н. Є. Килипенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 79–83. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38969-
dc.description.abstractПроаналізовано концепцію маркетингу і відзначена важливість маркетингового дослідження ринку організацій, а також моделювання поведінки “центру покупців”. The author analyses the conception and underlines important of marketing research in Ukrainian business in this article.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження як основа системи маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15_79-83.pdf144.45 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.