Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38666
Title: Ідентифікація витрат і принципи формування бюджету маркетингових досліджень
Authors: Йонас, А.
Bibliographic description (Ukraine): Йонас A. Ідентифікація витрат і принципи формування бюджету маркетингових досліджень / А. Йонас // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 215–223. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Проаналізовано види витрат, які відбуваються в процесі маркетингових досліджень. Обґрунтовано методи формування бюджету маркетингових досліджень. The types of marketing research cost are analyzed. The methods of marketing research budgeting are investigated.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38666
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44_215-223.pdf168.67 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.