Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38666
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЙонас, А.-
dc.date.accessioned2017-08-11T08:44:41Z-
dc.date.available2017-08-11T08:44:41Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationЙонас A. Ідентифікація витрат і принципи формування бюджету маркетингових досліджень / А. Йонас // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 215–223. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38666-
dc.description.abstractПроаналізовано види витрат, які відбуваються в процесі маркетингових досліджень. Обґрунтовано методи формування бюджету маркетингових досліджень. The types of marketing research cost are analyzed. The methods of marketing research budgeting are investigated.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleІдентифікація витрат і принципи формування бюджету маркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44_215-223.pdf168.67 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.