Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38623
Title: Розширення асортименту та вартість марки
Authors: Альткорн, Є.
Bibliographic description (Ukraine): Альткорн Є. Розширення асортименту та вартість марки / Є. Альткорн // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 3–6. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Досліджено проблеми розширення марки під час зміни товарного асортименту, переваги та недоліки такої стратегії. The problems of brand extension in changing product line are investigated. The advantages and disadvantages of this strategy are given.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38623
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_3-6.pdf98.07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.